jag har klara mig i 16 år utan hål

Idag har det varit en massa 9:or på skolan och kollat in alla linjer. Jag var med och presenterade den linje jag går, alltså Ekonomi på Hedbergska.
Det var alltså 1 år sedan jag själv var ute och kollade runt, jag minns det nästan som igår. Men jag har snart gått en hel termin på gymnasiet, det är sjukt hur fort tiden går!


Därefter blev de en sväng på Waynes med några av brudarna i klassen

Vanlijlatte <3

Man kan ju i alla fall få drömma lite

Två helt döda njurundabor, Eila och Anna

Slutade sedan dagen med en tur till tandläkaren, besöket gick på 10 minuter och jag var välkommen åter om 2 år. Det kändes toppen, jag har alltså fina tänder utan hål. (Haha stolt tjej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0