jag väntar på att det vita guldet ska landa på backen

Igår så påbörjade jag äntligen skoterförarbeviset, det ska bli så kul att kunna åka hur jag vill till vintern. Nu saknas det bara lite snö på backen och en skoter. Fast tror dock inte pengarna räcker till en egen skoter i år, så det får bli målet för nästa vinter!
Bara för att jag längtar så otroligt mycket efter snön så bjuder jag på lite gamla bilder med snö.



Bild sen fjällen förra påsken


Brorsan som leker i en vattenhåla, där någon annan i stugområdet hade försökt ta sig över med en lite äldre skoter, haha


Invigde förra årets snö med Tobias lillskoter


Brorsan för 2 år sedan här hemma

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vinter ska vi åka nå jävulst med skoter! :D Ps Polaris IQ 600 rr är bäst och arctic suger;)

2011-11-24 @ 19:19:10
Postat av: Ellinor

Klart att vi ska!;D hahah du snackar bara gojja du Peter, Arctic CAT är bäst och kommer alltid vara!

2011-11-24 @ 19:27:33
Postat av: Johannabananaaa

Arctic in my heart <3

2011-11-26 @ 09:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0