snööööööööööööööö, lyckligare tjej får man leta efter

Har nyss tagit en varm dusch för att återfå värmen i kroppen, mina tår och fingrar sticks och är alldeles svullna. Jag har stått på julmarknaden i nästan 7 timmar med några från klassen, det har varit blött och kallt. Men helt klart värt det eftersom vi tjänade bra på det. Så nu bjuder jag på lite bilder sen dagen!
Jag skrev ju faktiskt igår att pappa sa att det skulle snöa, han hade visst rätt ;)

Finns inge bättre än att vakna och se att den första snön har kommit

Vid frukosten blev det att tända första ljuset och mysa lite

Sedan bar det av ner mot julmarknaden i stan
Isabelle skriver prislistor
Isabelle, Linn, Matilda och vårat fina stånd med den unika affärsiden "gluten & laktosfritt"

Läskig tomte

Så vackert och mysigt

Mot eftermiddagen blev det lite mörkare och mysigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0