sista dagen på veckan

Startade dagen på gymmet, tog ett hårt benpass och avslutade med bastu. Otroligt skönt!

Eftersom jag bor där jag bor, så blir det alltid nån timme hit och dit man måste fördriva på stan för att bussarna går så sällan, så idag mötte jag upp Frida på Subway och sällskapade henne i 1 timme ungefär.

Sötvännen min
Som vanligt så befinner jag mig i ishallen hela eftermiddagarna varje söndag, där jag agerar som tränare för mindre barn. Det är allt från grupper med barn på 3 år som inte ens kan stå på skridskor till barn/ungdomar som har börjat tävlat.

Resten av kvällen kommer läggas på plugg igen, eller ett försök i alla fall!


Den här bilden är sen ett träningsläger som var i Lycksele för någon helg sedan, där jag var med som hjälptränare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0