nyfiken på vad min väska innehåller?

Fortsätter med listan som jag la upp för några dagar sedan om vad jag ska blogga om, idag blir det "innehållet i min väska". Mest en massa onödigt skit kan jag lova er!


En spegel, läppstift, parfym, hårsnoddar, örhängen och en kam


strumpor, bakistabletter, bodylotion, skavsårsplåster, tampong, munskölj, deo, nässpray


ja de säger ju säg själv, ett batteri?, tejp, sudd, pennor, hörlurar och ett paket chokladpulver?

Detta kan ju vara en del av förklarningen till att jag alltid klagar på att väskan är tung. Men vem vet, jag kanske blir sugen på choklad någon dag och då är de bra att ha till hands! ;)

Kommentarer
Postat av: stephanie

men fegis, SKRUVMEJSELN DÅ?!?!?!?!? VAVAVAVA!

2011-11-15 @ 20:32:20
URL: http://stephyywesterlund.devote.se
Postat av: Ellinor

Det är i andra väskan stephie ;) hehe

2011-11-15 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0