Godkväll mina vänner

La mig nyss i sängen, ensam idag faktiskt. Brukar i stort sätt nästan jämt ha sovsällskap av min pojkvän men ibland blir det lite svårt att få allt att gå ihop.
Hämtade mina sulor idag förresten, jag skrev om dem förra veckan. De är de där sulorna som ska fixa till mina fötter och knän osv.
Ligger just nu och skriver in lite saker i kalendern, känns just nu som om jag behöver använda den. Har tagit på mig att vara ansvarig för att anmäla alla åkare till tävlingar i konståkningen så skrev in alla tävlingar som kommer vara under säsongen.
Så min godnattsaga idag blir om lite nya regler och sådant som gäller inför säsongen.

Sov gott läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0