Startar morgonen med aladdin

Godmorgon!
Här i min familj är alla lite sega nu på morgon, vi spelade monopol hela kvällen igår efter att mormor och morbror hade åkt hem. Faktiskt första gången jag tror det har gått bra för mig, fast jag vann inte. Så det blev en ganska sen julaftonskväll så nu på morgon ligger jag och lillebrorsan i soffan och glor lite på aladdin nu innan frukosten.

Fick jättefina julklappar igår och i lördags bytte jag och min pojkvän julklappar vilket var jättekul! Fick fina presenter av han och alla passade så bra in på mig, en glassmaskin, popcornskål och en kärlekstavla!

De jag fick igår var kläder, slalomhjälm, smycken, skoterhandskar, lite andra småsaker och innan jul fick jag en del av mina slalomskidor.

Dessutom såg jag att inlägget som skrevs inatt innan jag somnade publicerades nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0