en måndag

Måndag, måndag, måndag... Finns inte mycket att säga om den här måndagen. Inget speciellt, en helt vanlig måndag bara.

Fast nu när jag tänker efter så var det kanske inte en helt vanlig måndag, vaknade upp imorse av att de skulle byta dörr till Rickards lägenhet. Halv 8.. Det var en jäkla liv och där låg vi och försökte sova.. Var kanske inte så lyckat!

Morgondagen väntar med lite pluggfika inför ett prov på onsdag, sedan kanske jag ska hjälpa storebrorsan med lägenheten. Måla lite igen, är nog min grej det, kanske ska bli målare?


Stephanie taggar inför ekonomiprovet

Linn är omöjlig att få med på bild

Såhär såg min taggning ut för provet, våran lärare sa att det skulle vara det svåraste ekonomiprovet. Men det kan jag lova att det inte var, en stor lättnad


Efter skolan blev det en sväng till gymmet, svettades som en tok och tränade riktigt hårt idag


I väntar på att få skjuts till Timrå av brorsan så provade jag en ny fotoapp jag laddade ner till mobilen igår, helt okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0