fullt upp

Hinner inte med bloggen, har glömt att berätta att min storebror har flyttat hemifrån. Det känns lite tomt faktiskt. Jag ska ta över hans rum och vi ska måla och tapetsera det först. Problemet är att han fick ta min säng och jag fick hans dubbelsäng. Vilket gör att jag måste sova i hans gamla rum som vi ska renovera.

Det är alltså stökigt och rörigt överallt, men jag hoppas på fina resultat. Därför kommer det att blir lite mindre uppdateringar framöver.

Här är två bilder från mitt otroliga stökiga rum! Det går inte att vara där inne.. Sängen är borta och det ligger saker överallt!


Ni ser ju själv, ingen säng kvar och bara allmänt stökigt


Kan inte påstå att det är så vackert på andra sidan rummet heller, kläder och grejer överallt. Hua, snart blir det ett tomt rum och jag flyttar in i det andra. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0