Första sprutan tagen

För tredje gången skriver jag detta inlägg...

Vaccinerade mig mot livmoderhalscancer idag, gick faktiskt bättre än jag hade trott det skulle gå. Det gjorde inte ens ont och jag har inte fått några biverkningar heller!

Isshowen närmar sig ännu mer och påsklovet också, ska bli så härligt att åka till fjällen igen på lovet. Även om det kanske inte är världens bästa skoterföre så kan man kanske sola, om det är sol..

Just nu sitter jag och fikar med Rickard, dricker lite kaffe ( iallafall jag ) och om nån timme bär det av mot ishallen för att träna några timmar. Sen får man se vad kvällen har att erbjuda, tror att sängen och tvn lockar mest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0