Några timmar på akuten

Fick följa med mamma in till sjukhuset när mormor var tvungen att åka in igen eftersom hon har kol. Ett riktigt obehagligt ställe, jag skulle nog aldrig kunna jobba under en stor press och stress.

Jag tycker de människor som jobbar där gör ett bra jobb! Men de krävs nog att man måste ha ett bra psyke och kan hantera stress och vara trevlig mot alla patienter, även om de inte är så trevliga tillbaka.

Även om jag skulle kunna tänka mig att jobba med människor skulle det aldrig vara någinting inom vården. Hatar att vara på ställen som vårdcentraler, tandläkaren, sjukhuset. Det är nånting som gör att jag inte vill vara där, lukten framför allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0