Uppe med tuppen

Att vakna klockan 8 en söndagsmorgon måste vara det tråkigaste som finns.. Pigg som bara den och kan inte somna om! Dessutom är det den enda sovmorgonen på hela veckan. Tror jag har ställt in mig på att inte vakna sent...

Gårdagen spenderades först i ishallen i några timmar, sedan blev det en snabbtripp på Birsta och efter det blev de hemfärd. Tog en långpromenad när jag kom hem och på kvällen fick vi främmande. Avslutade kvällen med att se en film med Hanna medans Rickard satt och gjorde faser på datorn, lyckades såklart somna.. Så typiskt mig!


Bjuder på en bild från förra året när vi var i Vemdalen med alla 9or på skolan, saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0