It´s Friday

Och jag bjuder på en rödhårig gammal bild! Jag tyckte det var väldigt fint men med allt slit att få bort färgen så känns de onödigt att jag färgade håret..
Efter första gången jag var rödhårig sa jag till mamma " Jag ska aldrig färga håret rött igen ", Men ett halvår senare så var jag röd igen..
Efter den här gången har jag verkligen bestämt mig för att jag ska inte bli rödhårig. Jag har slängt ner hur många brunfärger som helt för att neutralisera håret, men det röda syns fortfarande. Nu har jag dock lagt i slingor och det börjar se hyfsat bra ut. Funderar på att göra slingor en gång till innan sommaren för att få bort all rödfärg och få en fin sommarfärg med slingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0