Sista lektion innan mitt lov börjar

Jajemen, sitter på svenskan nu! Har bara den här lektionen kvar och sedan är det LOV för mig, så otroligt skönt. Tror lovet kommer gå fort för det är mycket som ska göras. På fredag åker jag till Lycksele och är borta till söndag, är hemma i några dagar och sedan åker jag iväg till Stockholm på torsdag med Rickard. 
 
Ikväll blir det en tripp till gymmet medans jag väntar på att Rickards träning är klar, brukar ligga och lata mig framför tvn då, men man kan lika gärna göra lite nytta!
 
(såg att inlägget imorse inte kom upp förrän för en stund sen fast jag laddade upp den imores kring 8, haha)
 
 
 
 
Bjuder på en härlig bild från sportlovet i fjällen i vintras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0