Första advent är här

Första advent och första december, det är så mysigt och jag har bestämt mig för att titta på julkalendern i år igen. Så första avsnittet såg jag alldeles nyss, den verkade ganska bra. 


Igår var jag uppe med tuppen och åkte till ishallen för att träna konståkarna, sedan hjälpte jag mamma lite med adventspyntet och efter det blev det en tur till Rickard. Vi var på en liten julmarknad i Liden och det var mysigt, dock blev det ingenting handlat.

Jag måste bara avsluta med att säga att december och julen är faktiskt den bästa månad och den bästa högtiden som finns. Inte det att jag bara längta till julafton utan jag älskar allt kring julen, julfilmerna är lika rolig att se varje år och även att lyssna på musiken är lika roligt. 
Ha en bra dag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0