Is och grönt

Det här är bilder sen vi hade lite snö kvar på julafton. Vanligtvis brukar vi kunna ta en tur på skotrarna men i år är det nästan helt grönt ute. Så jag och mina bröder åkte en sväng på en minicross istället. Men det är helt galet att det är grönt ute, för igår regnade det så all snö är i stort sett borta.. Jobbade även igår hela dagen, det är kul att tjäna lite extra men det var segt igår. Det var nästan för lugnt där jag jobba så att tiden gick sakta, men på kvällen blev det lite fart så pass att jag var helt slut när jag kom hem. 

Idag ska jag fira lite jul med min pojkvän och hans familj, vi bytte julklappar dagen innan julafton men jag har sparat en liten som han ska få idag! 

Ha en bra dag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0