Hoppas på det bästa

Hallå där!

Nu var det ett tag sen sist, har varit förkyld och inte haft så mycket ork de senaste dagarna. Var i alla fall till vårdcentralen idag, har fått penicillin, en ny nässpray och även gjort ett allergi test mot hund och katt. Har som sagt haft problem men min näsa jätte länge, har haft svårt att sova och haft huvudvärk pga av det. Men nu hoppas jag på det bästa att det ska gå över och jag kan sova som vanligt och känna lukter som vanligt. Men jag hoppas speciellt mycket på att allergitestet inte ska visa att jag är allergisk.. Skulle det vara så att jag är de kommer de bli jobbigt, jag älskar djur och är i stort sätt jämt runtomkring djur. Så nu håller jag tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0