Halva skolveckan har gått

Sitter i biblioteket just nu och väntar på att lektionen ska börja, gruvar mig även för morgondagen då vi har nationella i matte hela dagen.. Fy, blä, usch! Vill verkligen inte göra något prov, tror inte det kommer gå så speciellt bra, matte är verkligen inte min starka sida tyvärr.

Min pojkvän tar studenten i år och jag önskar jag också fick ta studenten, vill jobba och tjäna pengar. Han har i alla fall mösspåtagning idag, kommer nog bli avis när jag ska titta på det sen. Men jag har inte så långt kvar jag heller!

Bjuder på en bild från webbkameran idag, vilket var väldigt längesen eftersom jag aldrig använder den nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0