Fullt fart framåt i livet

Nu var det längesedan det var någon uppdatering här. Jag har haft fullt upp med allt möjligt bland annat:
 
Flyttat hemifrån 
Fixat i lägenheten
Börjat på universitet 
Insett att utbildningen inte passade mig
Slutat på universitet
Jobbat
Återigen jobbat
Varit förkyld 
Spenderat en hel del tid i ishallen 
Varit i fjällen en sväng
 
Ja, jag skulle kunna göra listan väldigt lång men jag tror jag nöjer mig sådär. Då har ni fått en liten uppdatering i alla fall. Jag tycker fortfarande det känns lite overkligt att inte bo hemma längre men samtidigt är det väldigt skönt också. Egna rutiner, ett eget hem och en sambo.
 
Min tanke är att jag ska komma igång ordentligt med bloggandet igen för det är ju ganska roligt att skriva av sig lite nu och då. Bilder är också väldigt roligt att lägga upp. Så nu delar jag med mig av några bilder från helgen, som spenderades i underbara fjällen.
 
Trackback
RSS 2.0